9 moduri de a vă îmbunătăți biroul de acasă.


Plănuiți să adăugați un birou la domiciliu? Indiferent dacă biroul Dvs. de acasă este situat într-un dormitor mic sau chiar în colțul unei camere, există câteva lucruri pe care trebuie să le luați în considerare. Dacă petreceți o săptămână întreagă sau chiar câteva ore în biroul la domiciliul, este important ca biroul Dvs. să fie un loc confortabil și primitor pentru a vă petrece timpul și a vă face lucrul eficient.


Citiți mai departe pentru 9 sfaturi esențiale de la Scaune.md pentru a crea un design frumos și practic de birou la domiciliu:

1. Locația este cheia.

Birourile de acasă sunt de toate formele și dimensiunile. Poate fi o cameră privată, un colț liniștit sau chiar o bucătărie. Cheia alegerii locației corecte a biroului la domiciliu este să cugetați asupra faptului unde și când preferați să lucrați. Dacă sînteți o mamă ocupată, masa din bucătărie poate fi locul perfect pentru postul central de comandă. Cu toate acestea, dacă sunteți un profesionist, trebuie să alegeți o locație departe de agitația zilnică și fără distragerea atenției.

2. Lăsați suficient spațiu.

Asigurați-vă că aveți suficient spațiu pentru a lucra confortabil. Întrebați-vă dacă vă puteți mișca cu ușurință dintr-o parte în alta. Folosiți aceeași regulă pe care o folosesc designerii profesioniști pentru a amenaja locul de muncă - zona de lucru trebuie să aibă o lățime minimă de 150 cm și o lungime de 210 cm.

3. Alegerea mesei și scaunului.

Alegerea biroului și fotoliului potrivit pentru biroul Dvs. de acasă este foarte importantă. Alegeți un birou suficient de larg pentru computer și tot ce aveți nevoie pentru munca Dvs. 

Acesta poate fi un loc pentru depozitarea de hârtii, cărți de referință sau un loc pentru a lua notițe. În mod ideal, masa Dvs. ar trebui să aibă o lățime de cel puțin 120 cm.
Cu toate acestea, dacă tot de ce aveți nevoie este un laptop, puteți economisi spațiu. 

Majoritatea oamenilor consideră că o lățime de 150 cm sau mai mult este cea mai confortabilă. În timp ce un birou reglabil pe înălțime este confortabil, nu este întotdeauna practic într-un birou la domiciliu. Alegeți o masă care nu este prea înaltă - 70-75 cm este un moment acceptabil. Cumpărați un fotoliu de calitate, confortabil și reglabil, dacă este posibil. Gâtul și spatele vă vor mulțumi.

4. Depozitare și rafturi.

Atunci când proiectați un birou la domiciliu, spațiul de stocare este adesea trecut cu vederea și vă poate afecta cu adevărat productivitatea. Asigurați-vă că aveți suficiente rafturi, dulapuri de depozitare. Gândiți-vă la fluxul Dvs. de lucru - de ce aveți nevoie. 

Țineți la îndemână totul necesar pentru lucru actual. Plasați sistemul de fișiere în apropiere. Nu uitați de materiale de referință - Dacă utilizați manuale, cataloage și cărți de referință, așezați un raft lângă birou, astfel încât acestea să fie întotdeauna la îndemână.



5. Loc de întâlnire.

Clienții sau parteneri vă vor vizita în timpul zilei? Dacă aveți spațiu pentru o mică sală de conferințe, acest lucru este ideal. Dacă nu, planificați câteva locuri suplimentare în designul biroului Dvs. de acasă pentru a găzdui întâlnirile. Poate fi doar 1-2 scaune confortabile, care sunt ușor de adus la masă.

6. Lumina naturală și vizibilitatea.

O iluminare bună este esențială pentru orice birou de acasă. Dacă este posibil, alegeți o locație cu lumină naturală și o vedere bună. Așezați biroul în fața ferestrelor sau într-o locație în care ecranul computerului Dvs. nu va fi deteriorat. Nuanțele sau jaluzelele translucide pot ajuta la reducerea strălucirii fără a întuneca camera. Puteți să mai adăugați lumina naturală instalând o oglindă și păstrând cea mai mare parte a pereților la culoare deschisă.

O lampă de plafon oferă o iluminare bună, iar câteva lămpi de podea deschise, amplasate în colțurile camerei Dvs., vor funcționa și mai eficient. Porniți lumina de birou pentru a oferi iluminat de lucru fără umbre și lumină suplimentară seara. Adăugați mai multe lămpi fluorescente cu spectru complet la corpurile de iluminat.

Poziționați biroul cu fața spre ușă sau așezați deasupra biroului o frumoasă piesă de artă sau o placă de insignă inspirațională. Așa oferiți ochilor odihnă.

7. Folosiți gadgeturile tehnologice.

Nimic nu face ca biroul de acasă să fie mai aglomerat decât firele atârnate de birou. Organizați-vă gadgeturile cu aceste sfaturi simple:

  • Adăugați un router wireless - puteți reduce numărul de fire în jumătate;

  • Cumpărați o imprimantă fără fir și un mouse fără fir;

  • Adăugați o bucșă la masa de lucru pentru a ghida firele în jos de la masă;

  • Atașați toate firele vizibile la partea de jos a mesei sau de-a lungul piciorului mesei;

  • Adunați firele libere de-a lungul podelei cu un simplu imobilizator de cabluri.

8. Accesorii și personalizare.

Nu sacrificați stilul! Lucrul grozav despre lucrul de acasă este că TU poți decide cum vrei să arate și să simtă biroul tău de acasă. Gândește-te la ceea ce te inspiră. Ar putea fi o piesă de artă preferată, o colecție de obiecte sau vopsea revigorantă. Includeți aceste momente personale atunci când vă planificați designul biroului de acasă. Vă va înveseli ziua și vă va face să vă simțiți ... acasă.

9. Faceți un plan de etaj.

Acum, că știți elementele de bază, începeți proiectarea biroului de acasă cu un plan de etaj. Planificarea este un instrument excelent pentru a vă organiza gândurile și pentru a vă asigura că vă acoperiți toate obiectivele. Faceți o listă și design, și veți găsi cele mai bun mobilier cu noi.


Economisiți timp și bani și creați designul perfect pentru biroul de acasă cu Scaune.md, un importator direct de mărci cu renume mondial. Sau contactați partenerii noștri de la Cabinet Plus pentru mai multe produse premium.